Total Pageviews

Saturday 3 September 2011

Bakal ibu 2012

Ayam ni kalau panjang umur bakal jadi ibu kat reban aku. Dulu ada 4 beradik tp skrang tinggal 2 jer tu pun yang sekor lagi tu nampak macam kurang sihat cuma ada sekor jer yang betul -betul sihat. Sebenarnya ayam ni masih dara lagi dan dlm sebulan dua lg bertelur lah barangkali ayam ni. Ciri-ciri ayam ni ialah bulunya yang kemas rapi,hitam berkilat, susuk badan dan saiz boleh tahan dan anak mata yang kecil. Ini hanya pandangan aku jer bukan nak angkat bakul sendiri. Jd sapa2 boleh komen pasal bakal ibu aku ni. Kalau  tak sesuai aku nak reject jer he..he. .( tak mungkin aku reject sebab aku dah tahu titih bakanyer).
 


Yang bawah ni lak bakal jadi ibu jugak barangkali . lambat lg bertelur pasal ayam masih muda lagi.




3 comments:

  1. cantik bulu dia ni..brkilat darah thai ka ni Ajos?

    ReplyDelete
  2. yap darah thai baka thai ori(hasil kacukan ras yang sama)

    ReplyDelete
  3. cantik betul lah ..ibu dok atas batang pisang tu.kaki pun lawa

    ReplyDelete