Total Pageviews

Tuesday, 28 June 2011

Gambar lama dan baru



Gambar tahun lepas ( ayam hujung)



Yang ni lak gambar baru ayam thai pama  ( jun 2011)

Thai Punya

Gambar ni aku ambik drp laman web Siamese Gamefowl tp skrng tak aktif lagi laman tu agaknya. Banyak gambar yg aku save tp dah terdelete kot, tinggal 2 je gambar kt komputer aku ni. kalau tak boleh tengok gambar ayam siam kat negara thai yang hebat-hebat dan cantik.




Aku minat betul ayam batang kaki tinggi lampai nii..

Sunday, 12 June 2011

Si dara jelita

          Koleksi si ayam dara umur 3 bln dan 5 bulan. ( Jun 2011)

Hasil kacukan ibu hujung bapak pama yang belakang pulak tu ayam hujung ekor burung.

Dara Batu badan keras macam batu tp kalau dibaling batu mampus ayam nii..
Belum ada nama
Si ekor burung gelarannya.